Polityka cookies

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Specjalista ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Dział handlowy Francja

Chcemy rozwinąć nasz dział francuskojęzyczny dodając do niego osobę z pasją do sprzedaży i umiejętnością dbania o partnerskie relacje z klientem. W Okno-Pol cenimy inicjatywę i konsekwentne działania, dlatego szukamy osoby, która nie tylko zna się na sprzedaży i obsłudze klienta, ale również pozna nasze produkty, zrozumie naszą strategię i przełoży ją na działania, które inspirują klientów i budują naszą markę. Dla nas klienci to nie tylko numerki w systemie, podchodzimy do nich jak do partnerów, a ich zadowolenie jest zasługą naszego zespołu.

 

Twój zakres obowiązków

  • kontakt telefoniczny, mailowy i „na żywo” z klientem francuskojęzycznym
  • budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami firmy
  • przygotowywanie ofert handlowych i kalkulacji cenowych
  • nadzór nad realizacją zleceń
  • współpraca z zespołem marketingowym

Nasze wymagania

  • znajomość języka francuskiego – biegła w mowie i w piśmie
  • język polski jako język ojczysty lub na poziomie biegłym w mowie i w piśmie
  • wykształcenie minimum średnie, preferowane wyższe
  • doświadczenie w obsłudze klienta
  • wysoka kultura osobista
  • gotowość do wyjazdów służbowych
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy w zespole
  • inicjatywa i konsekwencja w działaniu
  • skrupulatność i dokładność
  • umiejętność organizacji własnej pracy

Mile widziane

  • doświadczenie w pozyskiwaniu nowych klientów (prospecting)
  • doświadczenie w branży stolarki otworowej
  • znajomość dodatkowych języków

To oferujemy

  • wdrożenie obejmujące szkolenia produktowe
  • dynamiczne środowisko pracy, w którym nigdy się nie nudzimy
  • docenienie inicjatywy i dodatkowych starań
  • możliwość współtworzenia zespołu, który osiąga sukcesy sprzedażowe
  • bardzo przyjazna atmosfera w zespole
  • praca w stabilnej, mocno rozwijającej się firmie
  • brak sztywnych „korporacyjnych” procedur

Jak Aplikować:

Jeśli spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prosimy o wypełnienie formularza lub przesłanie CV na [email protected].

Zapraszamy!