Polityka cookies

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Jak kupować - współpraca B2B

Oto krótki poradnik dla osób, które mają wątpliwości przed pierwszą rozmową z naszym przedstawicielem handlowym. W różnych firmach, nawet o zbliżonym profilu, współpraca biznesowa może przybierać różne formy – poznaj nasze podejście.

Etap 1: Pierwszy kontakt

Najpierw skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej lub za pośrednictwem podanych danych kontaktowych: [email protected], tel. +48 608 033 749).

 

Podczas pierwszego kontaktu możesz podać nam podstawowe informacje o sobie oraz o swoim zainteresowaniu naszymi produktami.

  • Imię i nazwisko lub nazwa firmy
  • Adres e-mail
  • Numer telefonu
  • Lokalizacja działalności (jeśli dotyczy)
  • Dotychczasowe doświadczenie w branży okiennej (jeśli dotyczy

 

Etap 2: Omówienie współpracy

Po otrzymaniu twojego pierwszego kontaktu, nasz zespół skontaktuje się z tobą, aby omówić szczegóły współpracy. Podczas rozmowy będziemy chcieli poznać Twoje oczekiwania oraz przedstawić Ci nasze warunki współpracy.

Potrzebujemy od ciebie takich informacji jak:

  • Gdzie nas znalazłeś (strona internetowa, social media, polecenie)
  • Zakres zainteresowania naszymi produktami
  • Planowane obszary sprzedaży (lokalne, regionalne, krajowe)
  • Prognozowany wolumen zamówień

 

Etap 3: Formalności i szkolenia

Po zaakceptowaniu warunków współpracy przejdziemy do formalności. W tym czasie zapewnimy ci niezbędne materiały informacyjne, przedstawimy Ogólne Warunki Sprzedaży oraz zaproponujemy szkolenia dotyczące naszych produktów i procesów sprzedażowych.

Jeśli jesteś początkujący w branży, nie martw się – otrzymasz od nas komplet materiałów, katalogów, ulotek, a także takie szkolenia, jakich potrzebujesz. Zależy nam, żebyś czuł się swobodnie sprzedając nasze produkty.

Potrzebujemy od Ciebie takich informacji jak

  • Potwierdzenie danych firmy (jeśli dotyczy)
  • Dokumenty identyfikacyjne (jeśli dotyczy)
  • Potwierdzenie zdolności magazynowych (jeśli dotyczy)

 

Etap 4: Przygotowanie wycen oraz realizacja pierwszego zamówienia

 

Po uzyskaniu wyceny oraz finalizacji formalności będziesz gotowy do złożenia pierwszego zamówienia. Nasz zespół logistyczny zapewni szybką i sprawną realizację zamówienia, dostarczając produkty bezpośrednio do twojego magazynu lub miejsca działalności.

 

Dołącz do rodziny dystrybutorów Okno-Pol i ciesz się wsparciem i wysokiej jakości produktami, które przyciągną uwagę twoich klientów!